Botiga Sorrento 60's - Making of

Aquesta miniatura la vaig fer per a un concurs organitzada per Assarmicat.

Per a inspirar-me a l'hora de fer l'escena vaig triar una botiga real, on havia treballat el meu avi durant molts anys i la vaig situar a la tardor de 1967.

Està a escala 1:22.

miniatura-carla-olivares-botiga-sorrento

Primer vaig dissenyar l'estructura, em va portar alguns problemes perquè era la primera vegada que feia una estructura amb aquesta forma i em va resultar complicar saber en quin moment de la construcció posar el sostre, la façana o la part de darrere perquè em resultés fàcil accedir-hi.

No em volia limitar a emplenar el típic cub de fusta d'una roombox.


miniatura-botiga-sorrento

miniatura-botiga-sorrento

També vaig decidir de fer només la façana i donar importància a l'ambientació exterior, però havia de semblar que la botiga tenia continuïtat per dins i em vaig decidir per crear una cortina, que la vaig fer amb cartó ondulat.

miniatura-botiga-sorrento

Vaig instal·lar llums leds a piles perquè la roba de l'aparador es veiés bé i vaig tancar tot amb els vidres de l'aparador fets amb plàstic transparent i fusta. 

miniatura-botiga-sorrento

El rètol està inspirat en els records que tenia la meva mare del rètol real, ja que no tenim fotos de la botiga. El vaig fer a ordinador, imprimir i li vaig donar una pàtina envellida/bruta.

Per acabar de donar l'estètica de l'època vaig imprimir cartells i pàgines de revistes de moda de l'època i cartells reals de l'any 67 d'activitats fetes a Catalunya. 

miniatura-botiga-sorrento

miniatura-botiga-sorrento

Per a fer els maniquins vaig utilitzar fusta, massa polimèrica i llana i per a la roba vaig fer servir calcetes amb estampats ye-yé i retalls de roba que tenia per casa. Les botes, la bossa de mà i els coloms també estan fets a mà per mi.

miniatura-botiga-sorrento

miniatura-botiga-sorrento


Comentaris