Casa de nines amb botiga: el rètol i el balcó


Un cop està feta la feina grossa, queden els detalls que seran els que donin vida a la casa. 

Les lletres del rètol, on posa "Queviures", la vaig copiar d'una antiga foto on mostrava una botiga dels anys 30 i he pintat l'estructura del rètol i l'aparador de color verd, perquè he vist que és un color molt utilitzat en aquest tipus d'estructures.
He posat l'aparador de manera que la porta d'entrada queda una mica endins. He vist això en diverses botigues de l'època, hi ha més, ajuda a aguantar l'estructura de la façana perquè no cedeixin les frontisses amb el pes.


Per a les portes del balcó interior, he utilitzat unes que em van sobrar de la casa modernista que vaig fer fa uns anys.
La imatge que es veu a "l'exterior" del balcó, és una foto del carrer Sant Pere, de Terrassa. He penjat roba estesa perquè no es faci tan evident que és una fotografia enganxada.
La roba estesa representa un llençol i un enago. Per a fer l'enago, vaig buscar un patró de l'època i el vaig reproduir però a escala 1:12.







Els mobles del pis de dalt, són semblants als de la casa modernista, però amb un disseny una mica més senzill.


Ara per ara, sobre la taula del menjador hi ha una màquina de cosir i uns patrons, però pot ser que vagi canviant els elements de lloc segons avanci el projecte.
  

Comentaris