Custom Playmobil Vespa rosa

Quan vaig veure la referència de motocicleta de Playmobil vaig pensar immediatament en una Vespa.
El cas és que no sabia ven bé quina pintura utilitzar i com posar els logotips.

Finalment he utilitzat laca d'ungles com a pintura, que tot i acabar super marejada en pintar una estona (hauria d'haver obert les finestres), dóna molts bons resultats i ràpids.
Per als logotips he fet servir un paper adhesiu transparent que em van donar (últimament estic molt fora d'onda i no sabia que existia).
Els logotips és el que menys m'agrada del conjunt. Quan es tracta de retallar una forma tot va perfecte, però si has de deixar marge perquè és lletra, es nota molt. Així que hauré d'anar millorant.





Ara ja vaig per a la segona Vespa, aquest cop en vermell. He aconseguit millorar bastant els acabats del color, però queda pendent el paper adhesiu...

Comentaris