Clickània 2016 - Custom de parades Playmobil

Clickània 2016 (festival dirigit als aficionats de Playmobil), va rebre la visita de ClickPatum.


També aquesta vegada, vaig participar amb les meves customitzacions-miniatures de negocis locals representats a escala 1:24.

Vaig voler representar les parades amb més realisme, dedicant moltes hores a la investigació dels negocis, la publicitat que mostren, els productes que venen i la seva representació.

Com a novetat està la introducció de publicitat, fulletons i publicacions que imiten la realitat però amb personatges Playmobil. Per a fer-ho, vaig investigar el tipus de gràfica i fotografies que es feia servir en aquests casos i vaig buscar els Playmobils indicats en cada cas, els vaig fotografiar i vaig maquetar i dissenyar els diferents materials gràfics minis.

+info: ClickPatum
























Comentaris